7.10.2012

learning driving


最近在學開車。




說真的,我以前從來不覺的需要學開車。畢竟台灣(生活的台北)真的太方便了阿!
也直到自己坐上駕駛座才發現開車沒想像中簡單..檸檬在我旁邊他也好緊張,但我知道他很努力不要太兇哈。他說,教人家開車要不凶很難耶XD。
從好久之前他就叮嚀我,坐車一定要注意他怎麼開,為什麼他碰到什麼狀況會這樣反應等等.. 畢竟我一直以來都太放空了。

我們先在停車場轉阿轉,轉了兩天開始上路,選人少的校園路開。但只要後面有車跟著我就緊張得滿身汗..

話說我們家的車前幾天帶我們去Roger Waters演唱會時,整段路上演嚇屎人不償命的驚魂記。令人難忘的十二小時... 等有心情再來記錄吧(整個想到就驚魂未定阿..XD)

2 comments:

Anonymous said...

I still need to learn how to drive! Living in San Francisco means buses and walking and never a need for cars. But I'm almost 28... Orz.

Best of luck!!

Unknown said...

haha!! it is so lucky for you that you don't need to learn how to drive. I have totally no interest in driving... but in NJ, no cars means no feet... I HAVE to learn it. orz

hope both of us get a drivers licence soon. :D

Post a Comment